Courier Service

Courier Service

Join Us

Merbok Forum

>> Tuesday, October 27, 2009


Assalamualaikum dan salam sejahtera..........

Laporan memikat Ahad 25-10-2009
Lokasi: Ladang sawit Kecil Ulu Keratong....
Tarikh: 25-10-09 Ahad
Pikat: Racik(TUAH)K-O (kopi O)
Jentera: 2 org dan 2ex5

Malam tadi hujan,cuaca xcantik sangat... smlm dah janji dgn mmbr nk g mikat......
jadi kami pon g gak la. Aku bawa pikat racik. membr pulak bawa pikat racik dan jebak...... maklumlah pasal aku pon dah lama xmikat dgn dia.... hehe
Kali ni pot member... dia mmg selalu g ladang tu....katanya BH bst2. aku pulak xpernah sampai pon pasal ladang tu jauh sangat........

Dipendekkan cerita,
Kami pergi pot suara kasar..... Mmber (Otai) mikat BH tu.... aku ngn mmber lain cari BH target masing2......
Dalam duk tahan tu aku dgr BH guk 2..... sekali lambung guk dia buat selang..... kejap2 buat selang lagi.... dah la suara kasar.....FUHHH....
Tanpa pikir panjang terus ubah laman..... hehehe
Cari laman mmg payah sikit.... pasal kawasan tu bersemak sikit.... aku letak betul2 bawah pokok sawit...... pacak pikat terus nyorok..... pikat terus wat kj....
lapas perap terus lambung guk..... dekat 10minit BH guk 2 sampai..... BH perap tenggelam suara pikat aku...... pikat nampak BH terus menekan2 pastu nguku2....
BH marah betul,, terus terjun ke pikat.........
xsempat aku dengar BH nguku pon dh tarik kaki....... pikat duk nguku2 lagi tepi BH sambil pukul BH.


aku keluar ambik BH bungkuihhhh................. hehehe

SEKIAN.........

Laporan oleh: Merap(Merbok Forum)

0 comments:

Post a Comment

Forum Community

Merbok Forum

EDISI LAMAN WEB

Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum Bird Forum Bird Forum Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum bakal melahirkan sebuah buku berbentuk E-BOOK tidak lama lagi. Ianya berkaitan Burung Merbok dan Tekukur penuh dengan informasi dan padat dengan tips-tips yang berguna bagi pengemar burung.

FORUM NEWS LETTER

Penyerahan T-Shirt 'Ekslusif' Merbok Forum Edisi Pertama
Penyerahan T-Shirt Merbok Forum T-Shirt Merbok Forum
Edisi ke-2 bakal muncul tidakj lama lagi..!Tempahan kini dibuka.

RANKING / BIRD TOPSITE

TOP SITE Photobucket Bird Top Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site

LINK US (BLOG AND FORUM)

Link Us (opy/paste into your own (website or blog)
Merbok Forum Laman Warisan Laman Warisan
Powered By Blogger

Back to TOP