Courier Service

Courier Service

Join Us

Merbok Forum

Denak Ayam Hutan 2010

>> Wednesday, January 6, 2010


Harapan 2010...
Melihat pada kecantikan rupa paras pun sudah cukup untuk membuat hati saya tergoda untuk memilikinya. Kalau bukan Denak pun memng saya minat untuk membelenya. Pagi tahun baru 2010 saya ke area selangor sambil jumpa rakan forum bro Rashid. Rashid ada beritahu kalau minat AH boleh dia tolong tunjukkan.

Sampai saja pagi tu..Rashid terus bawa saya jumpa pemilik AH nampak kat laman ada dua tiga ekor sedng kokok.Anak muda pun ada..best betul tengok. Pemilik pekenlkan seekor AH yg dah ajar dan bunuh. Kami pun bawak test dikawasan behampiran malangnya AH tu tak rajin kokok. Hnatr balik dan ambil lagi sekor barulah puashati dengn kokok rajin..menepok pun rajin sais kecik.. syarat cukup...pe lagi terus sailang le..nampaknya sampai hari ni sudah lima laman saya main belum bunuh lagi...maklumlah nak bunuh sulung ni bukan mudah tapi kalau dah bunuh tak berehti...

0 comments:

Post a Comment

Forum Community

Merbok Forum

EDISI LAMAN WEB

Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum Bird Forum Bird Forum Merbok Forum Merbok Forum Merbok Forum bakal melahirkan sebuah buku berbentuk E-BOOK tidak lama lagi. Ianya berkaitan Burung Merbok dan Tekukur penuh dengan informasi dan padat dengan tips-tips yang berguna bagi pengemar burung.

FORUM NEWS LETTER

Penyerahan T-Shirt 'Ekslusif' Merbok Forum Edisi Pertama
Penyerahan T-Shirt Merbok Forum T-Shirt Merbok Forum
Edisi ke-2 bakal muncul tidakj lama lagi..!Tempahan kini dibuka.

RANKING / BIRD TOPSITE

TOP SITE Photobucket Bird Top Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site Bird Site

LINK US (BLOG AND FORUM)

Link Us (opy/paste into your own (website or blog)
Merbok Forum Laman Warisan Laman Warisan
Powered By Blogger

Back to TOP